Stukad fot och punk på snövit

Det blev ett smärtsamt uppvaknande med en kraftigt stukad fot på den hotellbåt som vi inkvarterat oss på. Minnet om hur jag likt bambi på hal is försökte ta mig fram på gatorna genom stockholmsnatten gjorde sig snabbt påminda. Helvete vad halt det var! Men segrare blev trots allt Danne som inte mindre än 5 gånger valde att sätta sig på rumpan. Jag har nog aldrig sett en snusdosa så platt!

Om vi skall fokusera lite på spelningen så är jag nöjd. Lite strängar som ville gå av störde inledningen på Antipati´s set, men inget att haka upp sig på. Slutresultatet var i vanlig ordning mycket bra och får jag bara "Till er" så är jag alltid nöjd.

Last Rough Cause är jag faktiskt inte inlyssnad på alls mycket, men tyckte det var kul att se och bättre live än på de klipp jag lyssnat på. De framförde bland annat covers på The Business "Guinness Boys" som blev "Clockwork Boys" och "War on the terracess" med Cockney Rejects fick avsluta deras set. I vanlig ordning en mycket trevlig kväll och som alltid kul att träffa allt folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter