Grym kväll på Club Peking

Totalt 90 personer lyckades hitta ner till Blå Huset i Norrköping igår kväll för att deltaga på Club Peking och vilken kväll det blev. Runt klockan halv tio klev Offroads på scenen som första band och rev av ett lite kortare set men livligare gig då sångaren nu mera lagt gitarren på hyllan.

Som andra band hade vi sen länge planerat in en överraskning och vi kan lova er att det har vart svårt att hålla den hemlig, nämligen Agent Bulldogg. Man drog av låtar som Mitt val mitt liv, Livsstil, Ett tusen glas, Staden vaknar, Vad du engång sa och Livet jag älskar.

I det tredje bandet för kvällen som var Bad Shermans från Göteborg har sångaren precis som i Offroads valt att släppa gitarren och bara rikta in sig på sången, även här ett lyckat val. Man öste på bra och jag tycker bandet har blivit bättre sen det senaste besöket i Norrköping.

Sist ut för kvällen blev Antipati, ölen hade ökat berusningen hos besökarna vilket resulterade i en ganska naken men fortfarande aktiv och hängiven publik. Scenen blev mindre och mindre under hela giget. Jag tror jag sagt det tidigare men värt att nämna igen, Antipati kan troligen inte göra ett dåligt gig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter