Besökte Huvudstaden!

Bestämde mig för att åka upp till Stockholm och besöka klubben Olämpligt Sällskap, fyllde en bil för att minska på kostnaderna, men herr konstapeln tyckte inte att det skulle bli en billigkväll så i höjd med Nyköping passade han på att ge mig 2000 kr i böter för att ha tryckt på gasen för hårt!

Lite tung start på kvällen, men det skulle inte förstöra min kväll. Väl på plats får man se att spelstället är riktigt bra, en liten intim källarlokal, perfekt för att få rätt atmosfär på en sådan här tillställning. Först ut var Saturday Heroes från Finspång som gjorde bra ifrån sig, mycket musikaliska grabbar med framtiden framför sig. Men skippa att be om ursäkt för olika saker, typiskt svenskt och onödigt.

On the Job från Karlskrona var nästa akt och det här är riktigt bra, Demon har spelats en del och fallit mig i smaken, men live var det ännu mycket bättre. Väntar med spänning på kommande album!

2 kommentarer:

  1. Jag ber om ursäkt för ursäkterna ;) Riktigt bra kväll!

    SvaraRadera
  2. Lite roligt att det var tvärtom med SSB, de var inte roliga live men riktigt bra på skiva.

    SvaraRadera

 
Site Meter